CAMP 66

• Sanitaarruumid
    4.0

Activities recommendedby guests

[object Object] Matkamine (7 Külalised)
[object Object] Jalgrattasõit (6 Külalised)
[object Object] Mägirattaga sõitmine (5 Külalised)

Lõõgastav
(2 Külalised)
Jalutamine vabal ajal
(1 Külaline)

Külalised hindasid kui "Sobib"

Külalised telkidega
Pensionärid

Kirjeldus

Profiil
Oferujemy 70 stanowisk z kompletem przyłączy dla camperów, przyczep i namiotów. Ogrodzony, oświetlony i monitorowany teren, komfortowe zaplecze sanitarne z wydzielonymi boksami rodzinnymi i bezprzewodowy internet. Do dyspozycji naszych gości są w pełni wyposażona kuchnia, świetlica, biblioteczka, pralnia, plac zabaw … dla dzieci, zadaszona wiata z grillem i miejsce na ognisko. Zapraszamy do noclegu w naszych namiotach 4 i 5 osobowych (razem 30 miejsc). Są wyposażone w oświetlenie, łóżka z pościelą, szafki nocne. Camp66 jest przyjazny rodzinom z dziećmi i osobom niepełnosprawnym. Na kempingu działa restauracja oferująca zdrowe dania (także wegańskie i wegetariańskie), przyrządzone ze świeżych, lokalnych produktów.
  • Kämpingu kategooria:
  • Saidi suurus: 2 ha (Maapinna tingimused: Rohi)
  • Väljakute koguarv: 70
  • Turistide kohtade arv: 70 (Millest pakid: 70)
Paku muudatust
Võrdlushind
Tipphooaeg 14,00 €*
Madalhooaeg 12,00 €*
CampingCard logo CampingCard ACSI 19,00 €
*Kaks täiskasvanut, treiler, auto, elekter ja kohalikud maksud öö kohta
Tööaeg
01. jaanuar - 31. detsember

Asukoht

map
4.2
Juhised
Z Jeleniej Góry Wyjeżdżając z Jeleniej Góry należy kierować się na Karpacz. Na pierwszym rondzie trzeba zignorować GPS, który będzie kazał skręcić w lewo. Trzeba jechać prosto, aż do momentu kiedy zobaczymy po prawej stronie komin fabryczny i żółto-zielony dom. … Na wysokości tych budowli należy skręcić w lewo. Jechać prosto 500 m przez mostek. Camp 66 położony jest na rozległej łące. Zobaczycie nas po wyjechaniu z lasu. Z Kowar i z przejścia granicznego OKRAJ Należy kierować się cały czas na Karpacz, dojechać do Ściegien, przejechać przez skrzyżowanie prosto. Zaraz po wyjeździe z wioski trzeba skręcić w lewo na szutrową drogę, następnie, po 200 m w lewo na asfaltową drogę, zgodnie ze strzałkami. Ze Szklarskiej Poręby Kierujemy się na Karpacz. Kiedy miniemy wioskę Miłków, na pierwszym rondzie należy skręcić w prawo i jechać prosto aż do momentu, kiedy zobaczymy po prawej stronie komin fabryczny i żółto-zielony dom. Na wysokości tych budowli należy skręcić w lewo. Jechać prosto 500 m przez mostek. Camp 66 położony jest na rozległej łące. Zobaczycie nas po wyjechaniu z lasu.